Angelika Barczak
Marketing manager z doświadczeniem w różnorodnych gałęziach marketingu (od optymalizacji social mediów, poprzez tworzenie strategii firmy, aż po działania PR).
Absolwentka Business Academy Aarhus w Danii i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Dzięki edukacji zdobytej na innowacyjnym skandynawskim uniwersytecie rozwinęła zdolności do nieszablonowego myślenia i wykrywania szczegółów, które są czynnikami sukcesu w biznesie.
Umiejętności te przyczyniły się do sukcesu jej kooperacji z firmami takimi jak: Lego, Gram Slot, Bird Alert, Protect, oraz projektu LinkedIn i Lynda.com.
Obecnie odpowiada za działania w segmencie marketingu i PR w Fundacji Rex Support Group. W swojej pracy koncentruje się na dostarczaniu firmom kompleksowej analizy, zwieńczonej szczegółowymi wnioskami i poradami, jak efektywnie przełożyć teorię na praktykę. Jej misją jest pomoc firmom w rozwijaniu ich pełnego potencjału i skutecznego komunikowania go światu. Specjalizuje się w tworzeniu strategii nowych marek.